Stel je even voor... de perfecte sociale media flow

Elke ochtend* ga je aan je computer zitten, je voelt de vonk van inspiratie en er stroomt een nieuwe Facebook* post uit jou alsof het niks is.
Je posts zijn inspirerend, afwisselend, doen je volgers dromen van een beter leven, doen je bereik en aantal volgers stijgen week na week en trekken klanten aan dat het geen naam heeft.


(* vervang "ochtend" en "Facebook" naar eigen voorkeur respectievelijk door week, maand, Instagram of LinkedIn)


En voortdurend krijg je van je klanten dit soort reacties: 

  • Ik heb het gevoel dat je mijn gedachten leest
  • Ik kon het wel zelf geschreven hebben, zo herkenbaar!
  • Ik wist gewoon dat jij me kon helpen, ik voelde het, ik kon niet anders dan klant worden

Klinkt dat als muziek in je oren, maar zit je helaas vaker zuchtend achter je scherm, starend naar die cursor die blijft blinken... in plaats van vurig typend aan een verhaal dat je gewoon moet vertellen?


Wil je wel die inspirerende account hebben, die je niet alleen likes, hartjes en leuke interacties oplevert maar ook nog eens klanten... maar blijft het voorlopig vooral bij een goed bedoeld duimpje van je tante (die zo goed als élk van je posts liket)?


Denk je eraan om social media gewoon uit te besteden... maar schrik je van de prijs? En bovendien... krijg je dan niet van die platte generieke posts die helemaal niet persoonlijk aanvoelen, die je niet echt gaan helpen om een band op te bouwen met je volgers?


Dus je blijft zwoegen en proberen.

Je gaat op zoek naar inspiratie bij anderen.

Je scrollt eindeloos door je eigen feeds.

Maar soms komt er gewoon echt niets goeds.


En je post beter niets, dan een slechte post right?

Voor je het weet heb je weer een paar dagen (of weken?) niets gepost, en voel je de druk om een éxtra goede post te schrijven. Dat perfectionisme legt je natuurlijk extra lam.


Wat als het anders kon?

Wat als je élke dag inspiratie had voor een goed verhaal?


(Of voor de vooruitplanners en batchers onder ons (we hear ya!): 

wat als je elke week of elke maand even tijd kon maken en er meteen 7 of 30 posts kon laten uitvloeien.)


Wat als je de inspiratie zo kon oproepen?

Wel, dat kan nu, want vanaf nu is er:

Spark, dat is jouw dagelijkse bron voor
sociale media inspiratie,
accountability & community

Elke maand 30 nieuwe Conversation Sparks

Spark maakt voorgoed komaf met jouw writers block.

Onze Conversation Sparks inspireren jou om consistent je eigen unieke posts te schrijven die klanten gaan aantrekken.

En dat steeds sneller. Hoe vaker je dit doet, hoe vlotter het gaat, hoe efficiënter je leert schrijven, zeker met behulp van onze tips erbij.

Ons streven? Dat je leert om posts te schrijven in 10 minuten of minder per dag. Of voor de planners onder ons: 1 à 2 uur per week.

Wij geven je de vonk en jij blaast er leven in.

En om de vuur analogie nog even verder door te trekken: we gaan je leren hoe je het vuur grootser maakt door hoe je je posts structureert, welke foto's je gebruikt, hoe je kan verkopen, hoe je persoonlijkheid in je posts verwerkt zonder je privacy kwijt te spelen, ...


Het vuur op je pagina blijft branden, omdat we het vanaf nu regelmatig gaan voeden met nieuwe inspirerende posts voor je fans en volgers.


En voor je het weet springt de Spark over naar naar je volgers, voelen ze zich geïnspireerd om samen met jou aan de slag te gaan en hun problemen in te ruilen voor hun dromen.


Onze Conversation Sparks zijn geschikt voor Facebook, Instagram en LinkedIn. Al kan je ze ook inzetten voor je blogs en nieuwsbrieven, multifunctioneel!


Klinkt goed?


Wacht, we hebben nog meer!

Maandelijkse Masterclass

Naast de Conversation Sparks, voorzien we ook elke maand een nieuw thema om je te helpen je sociale media vaardigheden te verbeteren en up to date te blijven met de nieuwste sociale media trends.

Dit doen we met een maandelijkse live masterclass, telkens met bijbehorende cheatsheets en/of werkboeken zodat je alles wat je leert makkelijk en vlot kan toepassen in de praktijk.

Enkele voorbeelden:

  • Hoe je meer volgers en klanten krijgt via Instagram
  • Hoe je start met Facebook Live, ook al durf je nu nog niet voor de camera
  • Hoe je de interactie verhoogt en een relatie opbouwt met je fans en volgers

En het leukste is: elke maand mag jij stemmen op welk onderwerp je volgende maand aan bod wil zien komen.


Je krijgt trouwens ook toegang tot onze workshop "Efficiënt content creëren met een content kalender", zodat je straks de eerste 30 Conversation Sparks voor de maand, of voor een hele week meteen kan inplannen als je graag batch-werk doet.


We zouden deze workshops gemakkelijk kunnen verkopen voor 100€ per keer, maar voor jou zijn ze gewoon inbegrepen in je lidmaatschap. 


Toegang tot de Facebook Academy

In de Facebook Academy vind je het antwoord op al je praktische en technische vragen over Facebook, zoals: 

  • Hoe zorg je ervoor dat zoveel mogelijk mensen doorklikken op je link?
  • Hoe laat post je nu eigenlijk het beste?
  • Hoe krijg je meer likes op je Facebookpagina?
  • Hoe lang is de perfecte post?
  • Hoe optimaliseer je je pagina zodat je meer bereik krijgt?

Toegang tot onze Spark community op Facebook

Hier kan je al je vragen stellen over groeien op sociale media en je laten inspireren door andere coaches en ondernemers. Wij zijn elke werkdag (ma-vrij) aanwezig in de community om te helpen.

Wekelijkse Posts Analyse & Review sessie

Elke week selecteren we een aantal posts voor een uitgebreide analyse en review waar de hele groep van kan leren.

Accountability

Heb jij vooral moeite om consistent waardevolle content te creëren? Ook dat is voltooid verleden tijd wanneer je lid wordt van Spark. Wij halen ons hele arsenaal aan tips en trucs boven om jou te helpen om consistent en in een ritme dat voor jou werkt waardevolle content te gaan maken, zodat je volgers weten dat ze op jou kunnen rekenen, zodat je momentum opbouwt en dat het steeds makkelijker wordt om meer ideale klanten aan te trekken. 



Hoe zou jouw business, jouw onderneming, jouw praktijk veranderen

als jij consistent goede, waardevolle, inspirerende posts zou schrijven?

Posts waarmee je aantal volgers toeneemt, je bereik vergroot
en die van fans klanten maken.

Welke impact zou dat hebben?

Sorry, de inschrijvingen zijn gesloten!...
Schrijf je alvast in op de wachtlijst
& we houden je op de hoogte

van de volgende lancering.

Jouw social media inspirators:

Elke Gunst & Gerrit Vromant

Elke en Gerrit, partners in 't leven en in business startten hun carrière als ondernemers allebei als coaches. Elke als Paleo gezondheidscoach, Gerrit als Facebook Marketing Coach voor solo-ondernemers.


Samen hielpen ze al honderden ondernemers om meer klanten aan te trekken via Facebook met online programma's, lokale workshops en coachingtrajecten.


Nu willen ze jou graag helpen om je sociale media je bedrijf te doen groeien, dag na dag.


Spark is een gloednieuw product, dus uiteraard hebben we hiervoor nog geen verhalen van klanten. Maar deze testimonials van klanten van vorige programma's geven je alvast een idee wat je kan verwachten.

profile-pic
Carolien Van De Kamp Businesscoach en innovatief online marketeer
profile-pic
Sara Smeekens Fotografe - Ludovica
profile-pic
Sophie Claeys The Yoga Bar Brussels
profile-pic
Esther Simons Trainer/Coach - Say yES!
profile-pic
Elke Coremans Storyteller bij Fairytale Moments
profile-pic
Inge Bollen Babyfotografe
profile-pic
Ingrid De Cooman Werkpleziercoach bij Inspirei
profile-pic
Anja Copejans Perfectionisme-Coach
profile-pic
Eveline Van Quekelberghes Life Q
profile-pic
Anja Hilkemeijer Rouwcoach bij Verder Leven na Verlies
profile-pic
Inge Bollen Babyfotografe
profile-pic
Johan Samson Kinderpsycholoog
profile-pic
Oona Thielens Personal Paardenmassage Coach bij Spieren In Conditie

“Gerrit geeft de voorzet, ik hoef ‘m enkel nog maar binnen te koppen”

Wat zouden ze wel niet denken...?

Ik dacht eerst dat mijn vrienden het vervelend zouden vinden als ik elke dag op Facebook zou posten. Maar nu krijg ik juist positieve reacties van vrienden.

Facebook voelde het als een vervelend jobke dat ik nu eenmaal moest doen

Ik maakte bij de opstart van mijn bedrijf een facebook pagina en postte er af en toe iets op. Maar het was redelijk…ad hoc allemaal. Bovendien beleefde ik er ook absoluut geen plezier aan en voelde het als een vervelend jobke dat ik nu eenmaal moest doen.

Gerrit gaf me elke dag een handige content tip in mijn mailbox die ik onmiddellijk kon toepassen en uit testen.

Niet alleen mijn bereik ging omhoog, ondertussen is ook het aantal volgers op mijn pagina meer dan verdubbeld!

Ja ik wil vooruit met jou

Ik krijg berichten van mensen die zeggen "ik herken mij zo in wat je vertelt", die dan na een half uurtje intakegesprek er zelfs niet over twijfelen om te zeggen "ja ik wil vooruit met jou" en klant te worden. Da's voor mij het teken dat dit werkt.

Ik dacht dat ik het al goed deed, maar nu heb ik veel meer verschillende invalshoeken en manieren om mijn verhaal te vertellen.

Mijn bereik is meer dan verdubbeld

Omdat ik telkens opnieuw stil viel en soms dagen of zelfs weken niets poste. Als ik dan eens iets poste was dat de bevlieging van het moment en weinig consequent.

Sinds de challenge is mijn bereik meer dan verdubbeld (van 715 naar 1958) en ging de interactie met 40% omhoog (van 279 naar 562 mensen).

Fier op wat ik bereik, iedere dag opnieuw

52000 mensen bereikt de laatste week en op die ene week eens zo veel offertes gemaakt als in de maanden ervoor. Mensen van buiten de provincie die langskomen voor een fotoshoot. Minder mensen die vallen over de prijzen.

En ik, die met rechte rug en grote glimlach naar mijn facebookpagina kijk. Fier op wat ik bereik, iedere dag opnieuw.

Als de boodschap knal in je doelgroep zit gaat het soms snel

Wow, een bericht dat ik vrijdagvond postte is al flink aan het verspreiden. Tot nu toe een bereik van 5.220 mensen en 40 keer gedeeld. Als de boodschap knal in je doelgroep zit gaat het soms snel!

Tot 90.000 bereikte mensen!

Me like this challenge!

We bereikten 12.401 mensen vorige week, en deze week ging een van onze posts viraal tot 90.000 mensen!

Dank je wel Gerrit, ik ben helemaal overtuigd 🙏

Ik kijk uit naar wat ik op mijn Facebookpagina kan zetten

Voor de Challenge had ik een hekel aan het onderhouden van m'n Facebookpagina. Nu kijk ik uit naar wat ik er vandaag op kan zetten.

En... het WERKT!

POSITIEVE REACTIES, ZOWEL ONLINE ALS OFFLINE

Ik wist niet altijd wat te schrijven op mijn Facebookpagina. Soms had ik wel een goed bereik maar vaker niet zo veel.

Door de dagelijkse opdrachten kreeg ik veel meer ideeën voor posts en werd ik geïnspireerd posts te schrijven die ik anders niet geschreven had! Ik ben anders gaan kijken naar alles om mij heen en heb geleerd dat je bijna overal iets kan uithalen voor een post. Dat vind ik een verrijking, het heeft mij geholpen.

Het resultaat? Ik schrijf makkelijker en heb vertrouwen dat ik het kan. Ik krijg positieve reacties, zowel online als offline. Mensen sturen me berichten via Facebook Messenger. Ik ben bekender geworden (via likes en via delen van posts). Veel meer mensen weten nu dat ik hier ben.

52000 mensen bereikt de laatste week en op die ene week eens zo veel offertes gemaakt als in de maanden ervoor. Mensen van buiten de provincie die langskomen voor een fotoshoot. Minder mensen die vallen over de prijzen.

En ik, die met rechte rug en grote glimlach naar mijn facebookpagina kijk. Fier op wat ik bereik, iedere dag opnieuw.

Vandaag ontving ik een mailtje met het volgende in:
"De dokter had aangeraden om met een psycholoog contact op te nemen om er eens over te praten. Ik ken u van Facebook en ik denk dat ik mij daardoor bij u goed zou voelen".

Het teken dat dit werkt.

Voor de challenge maakte ik wel berichten, maar de meeste waren wat saai, geen story, moeilijk te bedenken, een beetje van "de moet" zonder veel plezier aan geschreven. Mijn bereik kocht ik door telkens op "bericht promoten" te klikken en voor een paar euro per dag te adverteren.

Gerrit leerde mij betere posts te maken waar meer bereik en interactie op kwam, waardoor ik nu helemaal niet meer hoef te adverteren. Dus goedkoper en goed zichtbaar wie nu fanatiek volgt. De KNOW is inmiddels goed gezaaid en wortel geschoten, de LIKE ook, en het VERTROUWEN is er en word steeds meer.

Mijn agenda zit nu 6 weken vooruit zo goed als vol, en dat komt echt helemaal uit de challenge. Ze zeiden me altijd dat je het van mond aan mond reclame moest hebben, maar dat loopt dus helemaal niet. Nu heb ik het zelf in de hand en het werkt. En nog goedkoop ook.

Deze vragen kregen we van de allereerste stichtende leden voor ze lid werden:

  • Hoe vaak ga ik dan moeten posten?

Ons advies is elke dag, maar jij doet wat goed voelt voor jou. Wij helpen je een consistent social media plan op te stellen dat voor jou werkt en we geven je de inspiratie om het ook echt uit te voeren.

  • Ik ben helemaal geen vlotte schrijver, gaat dit me wel helpen?

No worries. Je leert het onderweg met behulp van onze tips. Elke dag oefenen is de allerbeste manier om ergens goed in te worden. Zo heb je tenslotte ook leren lopen, lezen en zwemmen, toch?

  • Ga ik dan niet hetzelfde posten als alle andere leden? Dat is toch net helemaal niet uniek of persoonlijk? 

De conversation sparks zijn zo gemaakt dat iedereen er een andere richting mee uitgaat, omdat iedereen uniek is. Je krijgt dus van ons de aanzet, maar jij maakt de content zelf.

Of zoals Brico zegt: "een beetje van ons, zo veel van jezelf" ;)

  • Kan je me een voorbeeld geven van zo'n conversation spark?

Absoluut. Hier zijn er drie: 


  • Ben jij impulsief of blijf je altijd net te lang twijfelen voor je een beslissing neemt? Hoe help jij jouw klanten om de beslissing te nemen om een stap vooruit te zetten?
  • Wat is jouw ochtendroutine en hoe helpt dat jou om beter je werk te doen? 
  • Waarvan was jij deze week enorm onder de indruk? Wat heb je daarvan geleerd, en wat kunnen je klanten daarvan leren? 


In Sparks krijg je er bovendien schrijftips en voorbeeldjes bij, zodat je meteen ziet hoe je dit kan toepassen in jouw situatie en zodat je steeds sneller leert schrijven. Dus geen zorgen als je nu nog denkt, oef, ik heb geen idee hoe ik daaraan begin. We zullen je helpen :-) 

  • Gaat dit wel werken voor mijn bedrijf? 


De conversation sparks zijn zo ontworpen dat ze bij elke ondernemer passen. Ze gaan je inspireren om interessante content te creëeren, ongeacht wat je exact doet.

  • Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?


Sparks is een maandelijks abonnement. Binnen in de ledenwebsite kan je makkelijk zelf annuleren voor de 25ste van elke maand. Daar hoef je ons zelfs niet eens voor te mailen, gewoon klikken en het is in orde!


  • Wanneer krijg ik de conversation sparks?

Elke eerste weekdag van de maand krijg je toegang tot de nieuwe conversation sparks, of als je liever elke dag een reminder krijgt om een nieuwe post te schrijven, dan kan je ze ook elke ochtend in je mailbox ontvangen.

  • Wat is het verschil tussen "Spark" en "De Facebook Challenge"?

In de Facebook Challenge leren we je in één maand hoe je betere Facebook posts schrijft aan de hand van StoryTeaching Methode, en krijg je inspiratie voor 4 weken. En zoals de naam zegt, dit focust ook helemaal op Facebook en is minder makkelijk toe te passen op andere sociale media.

Spark is gebaseerd op het idee van De Facebook Challenge en de feedback die we van klanten kregen, maar gaat nog verder en is niet beperkt in tijd. Hier krijg je elke maand verse inspiratie, de kans op feedback, de facebookgroep en maandelijks tips om je sociale media vaardigheden verder te verbeteren. Spark kan je gebruiken voor elk social media platform.

  • Wat als ik op vakantie ben? 

Ook als je op vakantie bent blijf je best consistent posts publiceren. Met onze tips leer je makkelijk vooruitplannen zodat jij zonder zorgen op vakantie kan, terwijl je social media blijft werken voor jou.

  • Wanneer krijg ik toegang tot Spark?

Zodra je bent ingeschreven! Je krijgt dan automatisch toegang tot de Conversation Sparks van augustus, de Facebook Academy en de workshop "Efficiënt content creëren met een content kalender" en je kan meteen lid worden van onze Facebook groep.

  • Tot wanneer kan ik inschrijven?

We sluiten de inschrijvingen af op donderdag 1 augustus om middernacht, zodat we de leden goed kunnen leren kennen, en samen zorgen voor een unieke ledenwebsite waarmee we onze leden echt kunnen helpen om meer klanten aan te trekken met sociale media.

We willen de focus helemaal leggen op de inhoud en de coaching, en dus even niet bezig zijn met het verkopen aan potentiële nieuwe klanten. We willen onze aandacht helemaal geven aan onze stichtende leden, en we hopen dat jij daarbij bent. 


We weten nog niet wanneer de deuren opnieuw zullen opengaan, en of we dan dezelfde prijs zullen hanteren, of dat we die zullen verhogen. Voor wie nu intekent blijft de abonnementsprijs definitief zo laag. Dus als jij ook meer inspiratie en meer klanten wil via sociale media, grijp dan je kans en schrijf je nu in.

  • Ik heb nog een andere vraag...

Stuur even je vraag op via dit formulier, en we geven je zo snel mogelijk meer duidelijkheid!


Heb jij ook nood aan 
een spark of inspiration?

Sorry, de inschrijvingen zijn gesloten!...
Schrijf je alvast in op de wachtlijst
& we houden je op de hoogte

van de volgende lancering.

>