Belangrijke vraag voor gepassioneerde coaches

met een niet-zo-stiekeme hekel aan marketing
die vastbesloten zijn om een succesvolle praktijk te hebben voor eind 2019:

Als er een intuïtieve stap-voor-stap methode
zou zijn om klanten aan te trekken waarbij je je
niet ambetant, pushy of salesy hoeft te voelen,
maar die vertrekt vanuit je buikgevoel
zodat het net zo leuk wordt als coachen...

... zou je dan voluit durven gaan voor je marketing?

Mensen zijn continu op zoek naar een oplossing.
Ze willen geholpen worden.
Ze willen klant worden bij jou. 

Maar zolang jij je marketing niet goed aanpakt, blijven ze zoeken, leren ze jou niet kennen en worden ze niet geholpen.


En dat terwijl jij wel kan helpen... Het enige dat jou van hen scheidt? Goede marketing.


Niet de klassieke "bro-marketing". Maar marketing die bij jou past. Op jouw manier.


Dus de vraag is: Als je echt een succesvolle praktijk wil, wat houdt je dan tegen om voluit voor je marketing te gaan? 


Die vraag stelden we de voorbije maanden honderden keren aan onze klanten. Bijna allemaal vertelden ze over hun afkeer voor marketing, hun schrik om te verkopen.


Maar weet je... in de wereld vandaag  is het niet "de beste coach" die de meeste klanten krijgt, maar wel "de beste marketeer".


Hij of zij die het best klanten kan aantrekken.

Want hoe goed je bent als coach, dat merken mensen pas achteraf.


Je moet dus durven opstaan. Durven uitkomen voor wie je bent en wat je doet. Zelfs als dat je oncomfortabel maakt. Zelfs als je denkt van "ja, maar wie ben ik".



Ik daag je uit om die gedachte even om te draaien: Als jij de vaardigheden hebt om mensen te helpen, wie ben jij dan om hen niet die kans te geven?


Wanneer jij geen goede marketing doet voor jouw zaak, dan ontneem je mensen de kans om hulp te vragen aan jou. Dan ontneem je hen de kans om hun probleem op te lossen. Zonde, toch?


Is dat niet waarom je zelfstandige bent worden? Om mensen te helpen?

Het slechte nieuws is: dan hoort marketing erbij.

Het goede nieuws: marketing kan ook leuk zijn. 


Als je klaar bent om écht de mensen te gaan helpen die jouw hulp nodig hebben, en je wil marketing graag op een positieve manier inzetten, lees dan zeker verder.


Want over een paar weken kan jouw praktijk gevuld zijn met zo veel fantastische droomklanten als je zelf wilt. 

  • Mensen die graag je prijs betalen. 
  • Mensen die met JOU willen werken.
  • Gewoon omdat jij bent wie je bent.

En dat allemaal dankzij marketing die écht past bij wie jij bent.


Waarom ben jij zelfstandige geworden? 

Als je terugdenkt aan waarom je ondernemer werd... dan was het net om zelf te kunnen kiezen waar je je tijd in steekt.

Om je eigen baas te zijn, je eigen ding te doen, je eigen pad te kiezen.

Mensen coachen, mensen helpen, impact maken in het leven van je klanten: dat is waar jij helemaal warm van wordt.

En marketing staat daarbij niet hoog op je "vind ik leuk om te doen"-lijstje.


Tenslotte, als je goed bent in wat je doet, dan doen tevreden klanten met mond-aan-mond-reclame en good karma de rest wel toch?

Maar de realiteit besluipt je steeds meer met een oncomfortabel gevoel. Eerst subtiel en weg te wuiven als een kleine ongerustheid.

Maar het wordt steeds duidelijker en duidelijker tot je het niet meer kan negeren:

Ondernemen is meer dan enkel coachen.


En als je geen marketing doet, zijn er helaas ook niet genoeg klanten om te coachen.

En dat terwijl je eigenlijk niets liever doet dan mensen helpen.

Want je wéét dat je wat goeds te bieden hebt voor deze wereld, dat je mensen écht kan helpen, dat je goed bent in wat je doet...


Maar het is alsof mensen het niet snappen. Het is alsof de wereld er niet klaar voor is.

Of beter: Het lijkt wel dat mensen eerst voor je neus moeten zitten voor ze het snappen. Want in een kennismakingsgesprek lukt het je wel om mensen te overtuigen om klant te worden.


Dus vol overtuiging zet je je aan je marketing. Je doet alles om meer kennismakingsgesprekken te krijgen:

  • Een eigen website waar je uren en uren steekt in de perfecte teksten. Je denkt 5 keer na over elk woord en kiest met veel zorgvuldigheid de foto's en de kleuren.
  • Je bedenkt de meest inspirerende quotes voor je Instagram en spendeert meer tijd dan dat goed is aan het zoeken van de juiste foto in Canva. Waarna je er alle hashtags die je je maar kan bedenken onder flanst. #Instagood #quoteoftheday #ILoveMyJob #blessed #dailyinspiration #beyourownboss
  • Je post regelmatig op Facebook en krijgt zelfs regelmatig wat likes op je posts. Je investeert ook al eens in Facebook advertenties door op "bericht promoten" te klikken.

You have to spend money to make money, right?


Maar wat je ook doet:

Er komen niet genoeg aanvragen voor kennismakingsgesprekken binnen...


Dus ja... wat nu?


Het lijkt wel alsof de wereld er niet klaar voor is.

Alsof je onmogelijk uitgelegd krijgt aan anderen wat jij in elke vezel van je ziel voelt. Alsof je op een andere planeet leeft en een andere taal spreekt.


Alsof de wereld niet wil dat jij je purpose en je missie gaat vervullen.

Wat als...

Maar wat als je nu eens écht voor je marketing ging staan en jezelf durfde te profileren als expert?


Dat je marketing ging doen die écht past bij wie jij bent, en die jou zo veel droomklanten oplevert als je wil?

  • Klanten die je zeggen dat ze zich goed voelen bij jou. Dat ze weten dat je hen begrijpt. Dat ze voelen dat jij hen kan helpen.
  • Klanten die klaar zijn voor een volgende stap in hun leven. Die heerlijk zijn om mee te werken en prachtige transformaties doormaken waar jij zo trots op kan zijn dat je bijna tranen in je ogen krijgt als je er aan terugdenkt.

En dat zonder dat het je écht moeite kost.

Net zoals het coachen zelf je nu ook geen moeite meer kost.


Wat als marketing makkelijk, leuk en intuïtief kon zijn, omdat je weet hoe je klanten denken? Omdat je weet wat er nodig is om klanten vol enthousiasme JA te laten zeggen op je aanbod of bij jou een gesprek te laten boeken?


Net zoals je vanuit je buikgevoel en je intuïtie kan coachen, kan marketing ook zo gemakkelijk worden.


Niet door zomaar willekeurig wat te doen... dat doe je tenslotte ook niet zomaar in je praktijk met je klanten.


Maar door te weten hoe marketing werkt, hoe je het vertrouwen van je volgers verdient, hoe je hun verlangen gaat opwekken en wat er nodig is om mensen duidelijk te maken dat jij ze kan helpen.


Door je nieuwe marketing kennis in te zetten in de praktijk, te oefenen, en je die eigen te maken, en op jouw manier te gaan toepassen.


Tot marketing net zo leuk en intuïtief voor jou wordt, als coachen vandaag al is.

Wat houdt jou tegen om voluit voor je marketing te gaan?

Ik hou niet
van marketing

Je zou liever gewoon coachen, right? Gewoon je ding doen, voor mensen die al overtuigd zijn.

Mensen niet hoeven te overtuigen met call to actions en deadlines en overdreven beloftes en promoties.

Gelijk heb je.

Want de soort marketing waar je een hekel aan hebt, de marketing die je continu al scrollend over je Facebook en Instagram timeline ziet is wat wij Klassieke Bro-Marketing noemen.

Marketing die vertrekt vanuit het ego en focust op harder, meer, sneller, nu.

Maar weet je wat? Niemand houdt er echt van. Ook voor klanten voelt het wrang, ze voelen zich "gebruikt".

Dus terecht dat je je niet wil verlagen tot dit soort praktijken. Blijf maar beter gewoon bij wie je écht bent. Dat gaat je veel beter af.

Het alternatief voor Bro-marketing is echter niet om zomaar in het wilde weg iets te gaan doen.

Marketing kan ook mooi zijn.

T Harv Ecker zegt het zo: "I believe marketing benefits everyone involved because it helps everyone get what they want."

Marketing draait dus ook om mensen helpen. Eerst via je gratis content, daarna via jouw betaalde diensten. 

Als jij een Mensgerichte ondernemer bent, kies dan gewoon voor Mensgerichte Marketing. 

Zet marketing op een positieve manier in zodat je meer mensen kan helpen in jouw praktijk. 


"Wat? Ik? Expert? No Way!"

"Wie ben ik om mezelf een expert te noemen?" of "Er zijn mensen die veel beter zijn dan ik"

Zijn dit de dingen die spontaan in jou opkomen?

Ja, natuurlijk zijn er mensen die beter zijn dan jij. Natuurlijk kan je altijd beter worden. Maar dat wil niet zeggen dat je je niet mag profileren als een expert.

In de psychologie noemen ze deze gevoelens het "imposter syndrome".

Het gevoel dat je denkt dat je een bedrieger bent. Dat gevoel dat je hebt dat morgen iemand gaat ontdekken dat je eigenlijk een fraudeur bent en iedereen voor de gek houdt. Dat je eigenlijk helemaal niet kan wat je zegt dat je kan.

Het goede nieuws is: het feit dat je die gedachten hebt wil zeggen dat je een mens bent.

En niet zomaar een mens, maar een bezorgd mens, een mens met goede intenties, een mens met een goed hart.

Dat je je inzet voor het belang van je klant. Dat je je best wil doen voor je klant.

Want mensen die dat gevoel NIET hebben? Die geven net niet om hun klanten. Die trekken zich daar gewoon niets van aan.

Dus hey, het feit dat je twijfelt over het feit of je jezelf een expert mag noemen, toont net dat je het mag.

Even eerlijk: kan jij mensen echt helpen? Ja? Dan is dat genoeg.

Je bent trouwens in goed gezelschap. De volgende mensen hebben ook last van imposter syndrome: Sheryl Sandberg, David Bowie, Serena Williams, Ariana Huffington, Penélope Cruz, Amy Schumer, Lena Dunham, en ga zo maar door. Stel je voor dat zij zich hadden laten stoppen door hun imposter syndrome...

Dus... welcome to the club :)

Ik vind
mezelf 
(nog?)
niet goed
genoeg

Mijn klanten willen niet "verkocht" worden

Klopt.

Niemand wil graag iets "verkocht" worden.

Maar mensen kopen wel graag.

Net zoals je graag gaat shoppen voor nieuwe kleren. Of een vakantie boekt. Iedereen koopt graag.

Het verschil zit hem in waarom we iets kopen en welk gevoel we erbij hebben.

Mensen vinden kopen leuk als ze geloven dat de nieuwe aankoop hun leven beter gaat maken.

Of dat nu een nieuwe iPhone is, of een blikje frisdrank tijdens een warme zomerdag, of een traject bij een gezondheidscoach.

Als coach help jij mensen hun leven beter te maken, toch?

Ik (Elke) heb mensen niet alleen geholpen met gewicht verliezen, maar weer de energie hebben om met hun kinderen te kunnen spelen, om op advies van hun dokter de hartmedicatie te stoppen, om hun zelfvertrouwen op te krikken, ... Dat motiveerde me om mijn marketing goed aan te pakken, zodat ik meer mensen op deze manier kon helpen.

Dus nee, mensen worden niet graag wat "verkocht".

Maar ze houden wel van kopen, want door iets te kopen wordt plots een nieuwe realiteit mogelijk.

"Als ik goed genoeg ben zullen de klanten wel komen"

Toegegeven, in een ideale wereld klopt dat. Dan vertelt elke tevreden klant over jou aan hun vrienden en familie en levert dat meteen nog een nieuwe klant op. Of twee of drie.

En bij sommige ondernemers werkt het misschien écht, als je genoeg geduld hebt. Maar helaas is dat niet hoe het voor de meeste coaches werkt.

Want hoewel word-of-mouth een geweldige manier is om meer klanten te krijgen, is het eentje waar je weinig tot geen controle over hebt. Met als gevolg: Je zit op je gat te wachten, te staren naar je scherm en je mailbox te refreshen tot er een nieuwe aanvraag binnenkomt.

Of je denkt dat een volgende extra vakopleiding jou gaat helpen om meer klanten aan te trekken.

Niet dat een extra opleiding niet goed is en het niet goed is om continu te groeien... maar extra klanten zal het niet opleveren. En als je het even objectief bekijkt: is dat écht nodig?

De beste manier om meer klanten aan te trekken is om marketing te doen.

Zelfs Apple en Coca Cola doen nog steeds marketing. En jawel, zelfs mensen als Tony Robbins, Oprah & de Dalai Lama doen aan marketing. Omdat ze beseffen dat marketing de manier is om meer mensen te bereiken en meer impact te maken in deze wereld.

En het leuke is: als je marketing goed zit, dan worden er plots nog meer vakopleidingen mogelijk :-)

Ik red me
wel zonder marketing

Het goede nieuws?

Een succesvolle praktijk 
vol enthousiaste klanten 
is ook mogelijk voor jou

En het is niet eens moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen is vergeten wat je denkt dat marketing is. Vergeet alle sleazy, slimy, pushy marketing trucken die je kent.

Klik op de reset knop.

*Poef*

Weg ermee! 

En stel je even voor dat je gewoon op een normale manier kan communiceren over hoe jij mensen kan helpen en wat je zoal doet in je praktijk. Dat is Mensgerichte Marketing.

En als je het op de goede manier aanpakt, dan ga je merken dat je:

  • Meer aanvragen krijgt voor intake- of kennismakingsgesprekken, zonder dat je erom moet "smeken"
  • Meer ideale klanten aantrekt die enthousiast zijn om met jou te werken voor jou een plezier zijn om te coachen
  • Je nooit meer zorgen hoeft te maken over waar je volgende klant vandaan komt aangezien je een systeem hebt dat voor jou werkt
  • Nooit meer moet "inspiratie zoeken" bij concurrenten maar echt volop je eigen ding gaan doen
  • Potentiële klanten even enthousiast zijn over je aanbod als jijzelf
  • Je purpose en je missie in deze wereld kan vervullen met fantastische klanten, en zo meer impact kan maken op deze wereld.

Wat je dromen ook zijn voor jouw zaak, met Mensgerichte Marketing wordt het mogelijk.


Mensgerichte Marketing is marketing die gebaseerd is op hoe we als mens met elkaar omgaan. Het start vanuit integriteit, focust op waarde leveren en wordt versterkt door jouw unieke persoonlijkheid.


Geef jezelf de kans om Marketing even leuk en intuïtief te maken als het coachen zelf. Zodat je ondanks je imposter syndrome toch voluit durft te gaan. Zodat je marketing niet als "verkopen" aanvoelt maar als dat fantastische gevoel dat mensen hebben nadat ze een nieuwe realiteit voor hun ogen zien mogelijk worden.

Zij willen je graag helpen: 

Elke Gunst en Gerrit Vromant 

Mensgerichte Marketeers

Elke en Gerrit, partners in 't leven en in business startten hun carrière als ondernemers allebei als coaches. Elke als Paleo gezondheidscoach, Gerrit als Facebook Marketing Coach voor kleine zelfstandigen.


Samen vormen ze nu het ultieme duo om de Marketing Academie voor Coaches te leiden: Elke was vroeger een echte marketing hater, terwijl Gerrit altijd al marketeer in hart en nieren was, maar toch ook moest leren hoe je marketing doet als het over je eigen bedrijf gaat. 

Elke mocht als Paleo gezondheidscoach duizenden mensen helpen met haar boeken "Paleo Voor Beginners" en "100% Paleo", online programma's en coachingtrajecten. Haar Facebookpagina had 28000 volgers en op haar blog inspireerde ze 15000 lezers per maand met haar recepten en artikelen.


Gerrit was aan de slag als social media expert voor grote merken zoals Kellogg's, BMW en Panasonic. Daarna, als zelfstandige hielp hij honderden ondernemers om van hun Facebook Fans ook effectief klanten te maken dankzij de StoryTeaching methode.


Samen wonen ze in Lichtervelde met hun zoontje Robbe (2) en hond Moby (16). Op vrijdagavond vind je ze vaak met hun trompet en saxofoon bij de lokale fanfare, of met een leuk gezelschapspel. Ze zijn er van overtuigd dat ondernemen én tegelijk ook een fijn gezinsleven hebben met genoeg tijd voor de kleintjes mogelijk is, en dat samen ondernemen niet enkel helpt in hun persoonlijke groei maar ook in hun relatie samen.


Nu helpen ze samen coaches om Mensgerichte Marketing te doen die klanten aantrekt.

Daarbij vertrekken ze elk vanuit hun sterktes: Elke was vroeger zelf de coach met een hekel aan marketing (die ze gelukkig overwonnen heeft), terwijl Gerrit altijd al liefde had voor marketing, maar net zoals elke startende ondernemer moest ontdekken dat, ook al ben je heel goed in wat je doet, dat wil nog niet zeggen dat de klanten vanzelf komen.

Samen ontdekten ze dat "Bro Marketing" wel werkt, maar daarom nog niet goed voelde - en gelukkig... dat er ook een andere manier is om marketing te doen. Marketing die vertrekt vanuit een mindset van integriteit, onvoorwaardelijk waarde geven en jouw unieke persoonlijkheid. Marketing die goed voelt voor jou, maar vooral ook voor je volgers en je potentiële klanten.


En samen willen ze jou leren hoe ook jij hiermee aan de slag kan.

Heerlijk om feedback te krijgen (en het geduld waarmee) om elk puzzelstukje dat ik had gelegd had in mijn funnel te doen kloppen. Ik ging naar huis met een superlogische opbouw van content en lead magnet naar het moment van sales. Plots werd het helder hoe mijn funnel in elkaar moest zitten.

Donna Hoogstraaten Marketingcoach @ Hoe Vul Ik Mijn Workshops
user-image

Gerrit en Elke gaven mij een schop onder mijn kont waardoor ik concreet ik actie kwam. Een absolute meerwaarde voor mijn bedrijf.

Leen Vangeebergen Sexual Growth Inspirator @ vrouwinvuurenvlam.be
user-image

Ik zal al heel lang te sjieken op hoe ik mijn nieuwe workshops moest aanbrengen bij mijn potentiële klanten

Dankzij de briefing en de logic map werkbladen past alles als een puzzel in elkaar. De stappen om mijn ideale klant aan te trekken zijn logisch, en zowel ik als mijn man voelen er echt de flow in.

Dit had ik echt nodig. Nu kan ik eindelijk door de bomen het bos zien.

Katrien Van Campenhout Kindercoach Talentenboomhut
user-image

Dankzij de live dag die ik deed met Elke en Gerrit heb ik inzicht in hoe ik marketing kan doen die ook klopt voor mijn gevoel en heb ik de tools om dit ook effectief te doen.

Veerle Geerts Rustbrenger met een missie @gezichtsreflexologie.be
user-image

Ik hou van het enthousiasme waarmee Gerrit alles voorstelt. Hij is een zeer positief ingesteld persoon die door z'n enthousiasme weet te overtuigen.

Angelique Monbaillieu Beurscoach
user-image

Zin om aan de slag met Mensgerichte Marketing?

Schrijf je dan in voor de:

Marketing Academie
voor Coaches

Ontdek hoe jij Mensgerichte Marketing kan inzetten voor jouw praktijk 

op een intuïtieve en leuke manier die gegarandeerd meer klanten gaat aantrekken.

Een makkelijk te volgen methode waarbij je leert hoe je:

  • helemaal jezelf kan zijn in je marketing
  • kan communiceren met je volgers op een manier dat ze je écht begrijpen
  • stap voor stap het vertrouwen verdient van je ideale klant en het verlangen doet groeien zodat ze met plezier JA zeggen wanneer jij je aanbod voorstelt
  • de principes van Mensgerichte Marketing al doende onder de knie krijgt, tot je ze eigen maakt en je er intuïtief mee aan de slag kan.

Voor je het weet vind je marketing net zo leuk als coachen,
doe je marketing puur op buikgevoel
& trek je klanten aan zonder moeite.

Sorry - inschrijvingen zijn momenteel gesloten. 

Wat mag je verwachten?

De Marketing Academie voor Coaches omvat 7 modules met praktische video's, meteen-aan-de-slag werkboeken
en stap voor stap gidsen waar zelfs de grootste techkluns niet over zal struikelen.

Meteen na inschrijving kan je starten met de eerste module. Daarna krijg je elke week toegang tot de volgende module. De MAC zijn zo opgebouwd dat je stapsgewijs Mensgerichte Marketing gaat toepassen in jouw praktijk.

Niet teveel blabla, maar vooral snel aan de slag zodat jij snel meer Ideale Klanten kan gaan aantrekken. 

  • Module 1
  • Module 2
  • Module 3
  • Module 4
  • Module 5
  • Module 6
  • Module 7

De Grote Marketing Reset

Dit is waar je de fundering legt voor jouw Mensgerichte Marketing strategie die je Ideale Klanten gaat aantrekken, op een manier die jij leuk vindt en mettertijd net zo intuïtief wordt als coachen zelf.

Je wordt meteen ingewijd in de mindset en methodes die uniek zijn voor de Marketing Academie voor Coaches.

Vanuit deze nieuwe staat van enthousiasme over marketing (ja, echt!), ga je op een hele nieuwe manier denken over jouw manier van communiceren en ben je geïnspireerd om de lessen meteen in de praktijk om te zetten.

Dat doen we zo:

  • Voel wat het betekent om een Mensgerichte Marketeer te zijn, en transformeer je Marketing Mindset. Kies nieuwe gedachten die je wil gaan geloven om vol vertrouwen marketing te gaan doen waar je trots op kan zijn, omdat je weet dat je je volgers en je klanten echt helpt.
  • Maak kennis met de 3 pijlers van Mensgerichte Marketing, en hoe jij deze vandaag al kan gaan toepassen voor jezelf. Je ontdekt hoe je je integriteit inzet om goede marketing te doen, en je begint meteen het vertrouwen van je volgers te verdienen door het leveren van waarde.
  • Injecteer meteen een extra dosis persoonlijkheid in jouw communicatie, waardoor je volgers een klik krijgen met jou als persoon. Dit maakt jouw praktijk ook meteen immuun voor concurrentie, omdat niemand doet wat jij doet op de manier waarop jij het doet.
  • Je krijgt een nieuw perspectief over het ontvangen van kritiek, en een stap voor stap gids waarmee je nutteloze kritiek makkelijk van je laat afglijden.

Bonus

Tijdelijk lanceringsaanbod voor snelle beslissers

Als je inschrijft voor ..., dan krijg je bovenop de Marketing Academie voor Coaches
ook nog eens al deze bonussen er bovenop. 

Bonus 1
Facebook Ads Masterclass

In de Marketing Academie voor Coaches ligt de nadruk op organisch (gratis) bereik. Als je snel wil opschalen, dan is het wel handig om ook met Facebook Advertenties aan de slag te gaan, dat kan al met een klein budget van € 50.


In deze masterclass leer je de do's en don'ts van Facebook ads, leer je advertenties schrijven, doelgroepen bepalen, de juiste afbeeldingen kiezen, ... 

(ter waarde van € 197)

Bonus 2
(Self)Accountability Masterclass

Als cursusjunkie ken ik (hoi, Elke hier!) het probleem als geen ander: als je er al in slaagt om een cursus af te werken, dan vergeet je al snel weer om je nieuwe gewoontes vol te houden en belandt jouw  nieuwe kennis in een stoffig hoekje ergens in je hoofd.


Deze masterclass zal je helpen om wat je in deze cursus leert blijvend toe te passen voor langdurig succes. (Ook leuk: je kan dit net zo goed toepassen bij andere cursussen).


PS: Onze cursuscommunicatie is zo opgezet, dat je regelmatig (als je dat wil natuurlijk) gestimuleerd wordt om aan de slag te gaan met hetgeen je leert. Zo wordt dit zeker geen cursus die je halverwege links laat liggen.

(ter waarde van € 97)

Bonus 3
Website / Social Media Check

Gerrit en ik lopen samen door je website en sociale media heen en geven je uitgebreid feedback hoe je jouw marketing kan verbeteren.


Deze bonus is geldig tot 1 jaar na aanschaf van de cursus, dus je kan rustig de tijd nemen om alles te implementeren voor wij helemaal lös gehen.

(ter waarde van € 197)

Kijk wat andere klanten vertellen over
onze samenwerking

Vandaag ontving ik een mailtje met het volgende in:
"De dokter had aangeraden om met een psycholoog contact op te nemen om er eens over te praten. Ik ken u van Facebook en ik denk dat ik mij daardoor bij u goed zou voelen".

Het teken dat dit werkt.

Johan Samson Kinderpsycholoog
user-image

Voor ik met jullie van start ging, was mijn werkingsveld niet groter dan een straal 25 km rondom mijn woonplaats. Nu begeleid ik klanten in heel België, en zelfs in Nederland en Finland!

Ik ben uit mijn comfortzone gegaan op een manier dat ik nooit had durven denken. Ik heb anders leren kijken naar geld en verkopen. En ik heb zoveel meer zelfvertrouwen gekregen.

Gerrit en Elke, jullie zijn een super team en weten echt waarover jullie spreken. Ik heb veel meer van jullie geleerd dan ik ooit voor mogelijk had gehouden

Sarah Noelmans PCOS Coach
user-image

52000 mensen bereikt de laatste week en op die ene week eens zo veel offertes gemaakt als in de maanden ervoor. Mensen van buiten de provincie die langskomen voor een fotoshoot. Minder mensen die vallen over de prijzen.

En ik, die met rechte rug en grote glimlach naar mijn facebookpagina kijk. Fier op wat ik bereik, iedere dag opnieuw.

Inge Bollen Babyfotografe
user-image

Sorry - inschrijvingen zijn momenteel gesloten. 

00
Dagen
00
Uren
00
Minuten
00
Seconden

Plus, je krijgt van ons ook de absurde...

60 dagen- "Probeer het, test het, pas het toe"-geld terug garantie

Als je nog twijfelt... Of je bent kritisch geworden na eerdere online cursus teleurstellingen...

Dan willen we jou graag de gelegenheid geven om de Marketing Academie voor Coaches te proberen, en te ervaren hoe leuk marketing kan zijn als je eenmaal aan de slag gaat met Mensgerichte Marketing, als je gaat voelen hoe je intuïtief en op buikgevoel gaat communiceren en je daarmee steeds meer ideale klanten aantrekt.


Dus daarom krijg je van ons deze extreme garantie en twee maanden de tijd om door alle modules te lopen, de werkboeken in te vullen en alles wat je leert te implementeren zodat je nog dit jaar een succesvolle praktijk kan uitbouwen.


Als je na het invullen van de werkboeken en het beantwoorden van je vragen tijdens de Q&A focussessies nog steeds niet het gevoel hebt dat marketing voor jou leuk en intuïtief wordt, dat je nog steeds niet de inzichten of actiestappen hebt gevonden die je nodig hebt om meer klanten aan te trekken, mail dan binnen de 60 dagen naar Elke (elke(@)gerritvromant.be) met je ingevulde werkboeken en dan klikt zij gewoon "undo" op dit hele "trek-meer-klanten-aan-met-mensgerichte-marketing" experiment en krijg je 100% van je investering terug.

Vragen die andere coaches, therapeuten en experten gesteld hebben voor ze "JA" gezegd hebben tegen de Marketing Academie voor Coaches

Ik heb echt een rothekel aan (klassieke bro-) marketing. Is dit wel iets voor mij?

Ik heb echt twee linkerhanden als het op techniek aankomt. Is dit niet veel te moeilijk voor een techkluns zoals mij?

Ik heb nog geen website, is dat erg?

Marketing is niet bepaald een aangeboren talent van mij... Ga ik dit wel kunnen?

Klinkt goed! Maar ben je zeker dat ik niet overweldigd raak?

Ik wil graag leren hoe je op een intuïtieve, mensgerichte manier aan marketing doet, maar ik ben bang dat ik afgeleid raak en de cursus niet afgewerkt krijg.

Wat als ik spijt zou krijgen van mijn inschrijving?

Twijfel je nog?

Je bent klaar om meer klanten aan te trekken met de MAC als...

  • ... je net aan de slag bent als coach

    en je wil zeker zijn dat je geen tijd verspilt met in het rond fladderen en wat dingetjes proberen. Je wil het meteen juist aanpakken, zodat je sneller uit de startblokken kan schieten.

  • ... je al even actief bent als coach

    Maar je hebt nog niet zoveel klanten als je graag zou willen, en je voelt je wel aangetrokken tot het idee van Mensgerichte Marketing doen op een intuïtieve manier.

  • ... je al weet wat je verkoopt en wie jouw doelpubliek is.

    Het is natuurlijk prima als je door wat je leert in de MAC verdere aanpassingen maakt, maar je zal extra snel door alle modules heen gaan als je al weet wie jij het allerbeste kan helpen en op welke manier.

  • ... je voelt een passie om meer mensen te helpen, maar je weet gewoon niet hoe.

    Je weet dat je écht kan helpen wanneer je de kans krijgt, maar je vindt het gewoon zo moeilijk om duidelijk te maken aan je volgers wat je nu exact doet, en waarom dat zo belangrijk is. In Module 2 leren we je om in het hoofd van je ideale klant te kijken, en te communiceren op een manier die hij/zij echt begrijpt en vertrouwen opbouwt.

  • ... je bereid bent om een paar uur per week te investeren.

    Tenminste, als je weet dat elke moment dat je besteed een strategische en waardevolle stap in de goede richting is naar een succesvolle praktijk. Onze commitment voor de MAC is dat we je alles vertellen wat je nodig hebt, maar zonder fluff en blablabla. We willen je zo efficiënt mogelijk op weg zetten, zodat je ook nog tijd overhoudt voor wat echt belangrijk is in het leven :-).

  • ... meer zelfs, je investeert nu al tijd en energie...

    Je schrijft regelmatig facebookposts of misschien heb je een blog. Je maakt mooie quotes voor Instagram en misschien maak je zelfs al stories? Het probleem is, zonder duidelijke strategie waarbij alles duidelijk samenkomt, krijg je vooral teleurstellende resultaten en heel weinig aanvragen voor kennismakingsgesprekken. Je vraagt je af "Waarom doe ik dit eigenlijk nog?" en voor je het weet word je weer overweldigd door de vraag die maar door je hoofd blijft zweven: "wat kan ik nu nog doen?"

  • ... je wil weten hoe je vandaag in 2019 een succesvolle praktijk uitbouwt

    Advies van succesvolle collega's is leuk, maar als zij al jarenlang actief zijn in de sector... tsja, wat zij deden op Facebook in 2016 werkt nu allicht niet meer, het algoritme is veranderd, de gebruikers zijn veranderd. Hetzelfde geldt voor Instagram, voor blogs en zelfs voor gratis weggevers op je website. Wat je nodig hebt is advies dat NU werkt, in 2019. En dat is precies wat je fijn gaat vinden aan de MAC: hier leer je de meest actuele strategieën die experts gebruiken, op een super toegankelijke manier zodat je je niet hoeft te laten overweldigen door alle mogelijkheden. Samen gaan we kijken naar welke platformen het beste passen bij jou & jouw ideale klanten, en hoe je jouw energie het beste kan investeren in wat er voor jou werkt.

  • ... je bent klaar om 60 dagen de tijd te nemen om de MAC een eerlijke kans te geven.

    We zijn niet op zoek naar halfslachtige commitments, maar als jij bereid bent om helemaal "all in" te gaan voor 60 dagen, dan zijn wij bereid om jou te garanderen dat je gaat voelen dat marketing voor jou leuk en intuïtief gaat aanvoelen, dat je momentum gaat opbouwen doordat je eindelijk consistent goede marketing doet, en dat je daarmee meer ideale klanten gaat aantrekken.

Heb je minstens 5 van de 8 keer ja geknikt? 

Dan ben je het jezelf en je potentiële klanten verschuldigd om
de MAC een risicovrije kans te geven.

Probeer het voor 60 dagen met onze "
probeer het, test het, pas het toe"
geld-terug-garantie


Sorry - inschrijvingen zijn momenteel gesloten.



Waar wacht je nog op? 

Wij staan klaar om samen met jou aan de slag te gaan. Om je te bewijzen dat marketing écht leuk kan zijn.

Dat je het, net zoals coachen, gewoon op intuïtie kan doen, als je tenminste de basis mee hebt.

We zijn zo zeker van onze zaak dat we jou zelfs de 60 dagen garantie willen geven, zodat jij je helemaal kan geven in de MAC zonder risico.


Dus als jij klaar bent om er meteen in te vliegen en je hart zegt JA... schrijf je dan snel in.


We kunnen niet wachten om jou te ontmoeten in onze Mac!


Elke en Gerrit

>