#5 – Wanneer ben je een “expert”? Gerrits 2e les van BBDLive



In de vorige aflevering vertelde ik je over hoe verhalen essentieel zijn in je marketing als je klanten wil aantrekken die bij je passen.

Maar je hebt natuurlijk meer nodig dan enkel verhalen.

Wat je ook doet, als ondernemer moet je de waarde van wat je doet duidelijk maken.

Tonen dat jij een expert bent in wat je doet.

In deze podcast leer ik je waarom, en hoe je voorkomt dat je als een saaie know-it-all overkomt (en wat je kan doen als je last hebt van het imposters syndrome).

Meer inspiratie nodig voor je volgende social media post? Dan is Spark iets voor jou! Lees hier meer over Spark. De deuren zijn open tot en met 31 oktober 23:59!

Abonneer & Review in iTunes

Als je deze aflevering waardevol vond, laat dan alsjeblief een review achter in iTunes. Onze missie is om zo veel mogelijk mensen te inspireren en wanneer jij een positieve review schrijft, dan kunnen meer mensen onze podcast vinden. Klik gewoon hier om een review te geven, klik op "Beoordelingen & recensies" en "Schrijf een recensie" en vertel ons wat je favoriete deel van de podcast is.

Dankjewel! 

Elders abonneren? 

Je vindt de podcast ook via Stitcher, Google Podcasts, Spotify en de meeste andere podcasts apps! 

Gerrit

Mensgerichte Marketeer en stiekeme nerd met liefde voor saxofoon spelen, rondjes lopen en moto's. En oja, Elke en Robbe.

>